ח"כ פרוש סייר ביישובים החרדים מיצד ומעלה עמוס

    אתר קול חי No Comments on ח"כ פרוש סייר ביישובים החרדים מיצד ומעלה עמוס
    10:40
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on סעדה נגד פיטורי היועמ"שית: "חבל על הזמן"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך ח"כ הרב מאיר פרוש סייר במוסדות החינוך ביישובים החרדים מיצד ומעלה עמוס ופתח בהם את שנת הלימודים.

    אל סגן השר התלוו מלבד צוות לשכתו גם ראש המועצה המקומית מר דוידי פרל, סגן ראש המועצה מר משה סוויל, מנהל מחלקת חינוך מר אראל ניסן, מזכיר היישוב מיצד הרב אלחנן פרומר, הרב יואל סילבר חבר המועצה ודניאל פיאלקוף מזכיר היישוב מעלה עמוס.

    את הסיור פתח הרב פרוש ביישוב מיצד, שם קיבלו את פניו הנהלת ת"ת דובר שלום בנשיאות מרן הגראי"ל שטיינמן ובראשות הרב יוסף זילברמן. עם כניסתו לת"ת קיבלו את פני סגן השר ילדי תלמוד התורה כשדגלי ברכה בידיהם. במהלך סיורו בת"ת נכנס הרב פרוש לכיתה שתלמידיה היו באמצע לימודי נ"ך עם טעמי המקרא כמקדמת דנא, והביע התפעלותו לנוכח שליטתם בחומר הנלמד.

    בישיבה מקצועית שנערכה בסיום ביקור בתלמוד התורה סקרה הנהלת הת"ת והיישוב את התפתחות היישוב בשנים האחרונות ובעיקר בשלוש השנים האחרונות כאשר לאחרונה בהשתדלות סגן השר קיבלו הכרה ועזרה עבור קיום תלמוד התורה ביישוב מבלי שיצטרכו לנדוד לערים אחרות, ויתאפשר להם לחנך את ילדיהם במקום על פי אורח חייהם.

    הרב פרוש הודה למארחים על קבלת הפנים המכובדת והתעניין על חיי הקהילה במקום. מזכיר היישוב הרב אלחנן פרומר הודה לרב פרוש על הסיוע הרב ליישוב והציג בפניו את תוכניות הפיתוח העתידיות של היישוב מיצד וביקש את המשך סיועו להתפתחות היישוב.

    בקרית רמת בת שבע הנבנית ע"י חברת אריאל יזמות שתקום ביישוב החרדי מיצד עתידים להיבנות כ-80 וילות מפוארות ב-2 דגמים כאשר מוצעת וילה ממוצעת לטובת משפחות ממוצעות, וכן מוצעות וילות גדולות כאשר בשניהם קיימת אופציית הרחבה.

    בדבריו אמר סגן השר כי כפי שעמד לימינם עד היום כך ישתדל להמשיך ולעמוד לימינם בכל בקשה שתופנה אליו.

    לאחר מכן המשיכה פמליית סגן השר ליישוב החרדי מעלה עמוס. בכניסה לבית הספר בית יעקב של החינוך העצמאי קיבלו את פניו מנהלת בית הספר ומנהל התלמוד תורה ויו"ר הועד הרב אברמוביץ.

    במהלך הביקור סקרה מנהלת בית הספר בפני השר את הגדילה של בית הספר בשנים האחרונות והתווספות כיתות נוספות והציגה בפניו את פעילות בית הספר החרדי היחיד באזור.

    בהמשך סקרו בפני סגן השר ראשי היישוב את השתלשלות התפתחותו של מעלה עמוס וציינו כי בימים אלו החלו העבודות לקראת בניית שכונת קריית נוף ע"י חברת אריאל יזמות והאיכלוס הראשון יהיה בטווח של 24 חודשים. בהמשך אף הציגו בפני סגן השר את אזור התעשייה הצמוד למעלה עמוס אשר התחיל להיבנות ועתיד לספק תעסוקה לתושבי האזור.

    במעלה עמוס ייבנו כ-120 דירות בשלב ראשון מתוך מאות יחידות דיור מתוכננות בפרויקט בניה איכותי שיבטיח פתרון דיור במחיר שפוי המשלב את חיי הקהילה ואת איכות החיים הגבוהה. הדירות, קוטג'ים ודירות גן ייבנו ברמת בניה גבוה ואיכותית .

    הדירות מתוכננות בצורה מיטבית וחסכונית ובהתאמה מלאה לצרכי המשפחה החרדית. בפרויקט יועמדו למכירה דירות גן וקוטג'ים בטווחים מרווחים הנעים בין 80-140 מ"ר.

    1

    2

    4

    5

    6



    0 תגובות